Jeff Scott Soto Forum

Unofficial
 
HomeHome  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  UsergroupsUsergroups  Log in  
REGISTER TO THE JSS STREET TEAM: jss_street_team@jeffscottsoto.com

Share | 
 

 The Java JSS Coffee House 2/13/07

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Jax
newbie
avatar

Number of posts : 28
Age : 46
Location : Texas
Registration date : 2007-01-17

PostSubject: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Tue Feb 13, 2007 8:32 am

Good morning everyone!

Hope things are well for everyone.


Real friggin' windy here today in Texas.

I know you folks up north are burried in snow so I hope Spring comes along quickly for ya.


What's everyones plans for the day today?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/jaxrocks1970
rockgirl
Loyal Fan
avatar

Number of posts : 162
Age : 46
Location : Massachusetts, USA
Registration date : 2007-01-06

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Tue Feb 13, 2007 9:34 am

Well we haven't had much snow here at all but unfortunately they are expecting a Noreaster tonight into tomorrow. I was hoping for a snow free winter. Oh well.

No big plans today just getting ready to head out to school.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/rockgirl777
MsMercury
Admin
avatar

Number of posts : 336
Age : 48
Location : Jeff's basement
Registration date : 2007-01-04

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Tue Feb 13, 2007 11:51 am

Um snow? What's that? ha ha ha
It's been pretty cold here for Florida but nothing like what you guys to the north are experiencing. Today's just rainy and chilly. Dreary day.
Teri

_________________

Back to top Go down
View user profile Http://groups.yahoo.com/group/jeffscottsotofans
Personne
Westerner
avatar

Number of posts : 1455
Age : 48
Location : Lone Pine, CA
Registration date : 2007-01-04

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Tue Feb 13, 2007 11:05 pm

Rain in Paris and no winter at all, longest autumn we ever had here!

Going to work as usual, but friday it's Europe live and a lot of euro friends to meet! Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://western.movies.free.fr/
Nath
Admin
avatar

Number of posts : 758
Age : 47
Location : Paris, France
Registration date : 2007-01-02

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Wed Feb 14, 2007 5:20 am

Rain, rain, rain and again rain... I'm fed up!!!! Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile http://jeffscottsoto.niceboard.com
victoria
Talisman
avatar

Number of posts : 425
Location : Los Angeles, CA
Registration date : 2007-01-05

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Wed Feb 14, 2007 4:04 pm

Sun sun sun and wind wind wind.
Ugh.
Beach cities are so weird when it comes to weather...

Hahha
Gotta agree with ya Teri!
What snow??

School. Work. Basketball.
Same ole shiet... Mad
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hidingbehindmysmile
*~Sherrie~*
Superfan
avatar

Number of posts : 706
Age : 41
Location : JSSville, Indiana
Registration date : 2007-01-06

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Wed Feb 21, 2007 10:46 am

victoria wrote:
Sun sun sun and wind wind wind.
Ugh.
Beach cities are so weird when it comes to weather...

Hahha
Gotta agree with ya Teri!
What snow??

School. Work. Basketball.
Same ole shiet... Mad

Rub it in Victoria.. lol! I'm over here in snow, freezing my ass off and you're talking about beach cities..if I didn't love you so much, I think I'd have to kick your butt! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nascargirl76
victoria
Talisman
avatar

Number of posts : 425
Location : Los Angeles, CA
Registration date : 2007-01-05

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Wed Feb 21, 2007 2:56 pm

*~Sherrie~* wrote:
victoria wrote:
Sun sun sun and wind wind wind.
Ugh.
Beach cities are so weird when it comes to weather...

Hahha
Gotta agree with ya Teri!
What snow??

School. Work. Basketball.
Same ole shiet... Mad

Rub it in Victoria.. lol! I'm over here in snow, freezing my ass off and you're talking about beach cities..if I didn't love you so much, I think I'd have to kick your butt! lol!

HAHAHHA
I've been TRYYYYING to get you over here, but apparently I haven't convinced you ENOUGH!
Razz
Come onnn.
How can you resist the warm sand? Boogieboarding? Surfing? Tanning? I would mention some other things buuuut you might actually come to L.A. and rip me a new one!
HAHAA
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hidingbehindmysmile
MsMercury
Admin
avatar

Number of posts : 336
Age : 48
Location : Jeff's basement
Registration date : 2007-01-04

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Wed Feb 21, 2007 3:43 pm

This may be a beach town but it sure as heck isn't warm enough for the beach! Just because we don't get snow doesn't mean it's all sunny and warm year round. I wouldn't get in that water right now for anything!
Teri

_________________

Back to top Go down
View user profile Http://groups.yahoo.com/group/jeffscottsotofans
*~Sherrie~*
Superfan
avatar

Number of posts : 706
Age : 41
Location : JSSville, Indiana
Registration date : 2007-01-06

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Fri Feb 23, 2007 9:58 am

victoria wrote:
*~Sherrie~* wrote:
victoria wrote:
Sun sun sun and wind wind wind.
Ugh.
Beach cities are so weird when it comes to weather...

Hahha
Gotta agree with ya Teri!
What snow??

School. Work. Basketball.
Same ole shiet... Mad

Rub it in Victoria.. lol! I'm over here in snow, freezing my ass off and you're talking about beach cities..if I didn't love you so much, I think I'd have to kick your butt! lol!

HAHAHHA
I've been TRYYYYING to get you over here, but apparently I haven't convinced you ENOUGH!
Razz
Come onnn.
How can you resist the warm sand? Boogieboarding? Surfing? Tanning? I would mention some other things buuuut you might actually come to L.A. and rip me a new one!
HAHAA

affraid Yes, I would have to come over there and kick your Cali ass! lol! I know what you're thinking Miss Victoria Wink Do I have to mention pinky's to you? tongue
Ok, I might someday come to L.A but if you think I'm getting in the damn ocean..nuh uh! Hell no! No You all have some crazy, freaky and slimy things in the ocean! I don't want to die by a shark or any of the other mean ass things the ocean has to offer lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nascargirl76
*~Sherrie~*
Superfan
avatar

Number of posts : 706
Age : 41
Location : JSSville, Indiana
Registration date : 2007-01-06

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Fri Feb 23, 2007 10:00 am

MsMercury wrote:
This may be a beach town but it sure as heck isn't warm enough for the beach! Just because we don't get snow doesn't mean it's all sunny and warm year round. I wouldn't get in that water right now for anything!
Teri

It's probably still better than the weather here.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nascargirl76
victoria
Talisman
avatar

Number of posts : 425
Location : Los Angeles, CA
Registration date : 2007-01-05

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Fri Feb 23, 2007 7:29 pm

*~Sherrie~* wrote:
victoria wrote:

HAHAHHA
I've been TRYYYYING to get you over here, but apparently I haven't convinced you ENOUGH!
Razz
Come onnn.
How can you resist the warm sand? Boogieboarding? Surfing? Tanning? I would mention some other things buuuut you might actually come to L.A. and rip me a new one!
HAHAA

affraid Yes, I would have to come over there and kick your Cali ass! lol! I know what you're thinking Miss Victoria Wink Do I have to mention pinky's to you? tongue
Ok, I might someday come to L.A but if you think I'm getting in the damn ocean..nuh uh! Hell no! No You all have some crazy, freaky and slimy things in the ocean! I don't want to die by a shark or any of the other mean ass things the ocean has to offer lol!

AHHAHAH!
Maybe I SHOULD just say it to get you over here Razz Twisted Evil
Ohhh man. Pinkys are unbreakable huh?
Damn. rabbit
How can you come to LA and NOT go in the ocean?!
It's amazinggg.
Maybe I'll have to sabotage ya, and push you in.... accidently of course Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hidingbehindmysmile
*~Sherrie~*
Superfan
avatar

Number of posts : 706
Age : 41
Location : JSSville, Indiana
Registration date : 2007-01-06

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Sat Feb 24, 2007 9:43 am

affraid I think I've been a bad influence on you Miss Victoria, you're starting to act just like me and that's scary! lol!

You would push your Soto sister in the ocean???? Shocked No But, a shark, or a jellyfish or one of those big ol ugly squid might get me! Or an Octopuss! Oh God, I'd DIE if I saw one of those pale affraid I'll go look at the ocean and walk on the beach but I'm NOT getting in it No

Hmmm...what did I do w/ my Vic blackmail folder??? scratch

lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nascargirl76
victoria
Talisman
avatar

Number of posts : 425
Location : Los Angeles, CA
Registration date : 2007-01-05

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Tue Feb 27, 2007 6:58 pm

*~Sherrie~* wrote:
affraid I think I've been a bad influence on you Miss Victoria, you're starting to act just like me and that's scary! lol!

You would push your Soto sister in the ocean???? Shocked No But, a shark, or a jellyfish or one of those big ol ugly squid might get me! Or an Octopuss! Oh God, I'd DIE if I saw one of those pale affraid I'll go look at the ocean and walk on the beach but I'm NOT getting in it No

Hmmm...what did I do w/ my Vic blackmail folder??? scratch

lol!

Ohhh goodness Sherrie!
The sharks, fish, octopi, and jellies aren't sitting on the beach waiting for you to come in the water!!!!
Although.. I do know of someone else who will be able to lure you in...
Wink
HAH!

AHHH!
pale
NO NO NO!
PUT THAT FOLDER AWAY!
PINKIES! PINKIES!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hidingbehindmysmile
*~Sherrie~*
Superfan
avatar

Number of posts : 706
Age : 41
Location : JSSville, Indiana
Registration date : 2007-01-06

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Wed Feb 28, 2007 11:57 am

victoria wrote:
*~Sherrie~* wrote:
affraid I think I've been a bad influence on you Miss Victoria, you're starting to act just like me and that's scary! lol!

You would push your Soto sister in the ocean???? Shocked No But, a shark, or a jellyfish or one of those big ol ugly squid might get me! Or an Octopuss! Oh God, I'd DIE if I saw one of those pale affraid I'll go look at the ocean and walk on the beach but I'm NOT getting in it No

Hmmm...what did I do w/ my Vic blackmail folder??? scratch

lol!

Ohhh goodness Sherrie!
The sharks, fish, octopi, and jellies aren't sitting on the beach waiting for you to come in the water!!!!
Although.. I do know of someone else who will be able to lure you in...
Wink
HAH!

AHHH!
pale
NO NO NO!
PUT THAT FOLDER AWAY!
PINKIES! PINKIES!


Are you freaking kidding me? They'd wait just for me and get me, they'd communicate in their little slimy ocean critter language and say, there she is, get her! Rolling Eyes There isn't a soul out there that could lure me into the ocean, I know what you're thinking Shocked ...bad Victoria! tongue I like the gentle water critters we have here, cute little bluegill, bass..Oh yeah, the snakes, catfish and turtles aren't so gentle but no place is perfect! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nascargirl76
victoria
Talisman
avatar

Number of posts : 425
Location : Los Angeles, CA
Registration date : 2007-01-05

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Fri Mar 02, 2007 1:38 pm

Ohhhh I bet you that one PARTICULAR soul would having you RUNNING into the ocean!
HAHAH
lol!
The fish won't attack youuuu. I PROMISE :]
Uhhhh let's see... ocean? Or snakes?
Ocean or snakes?
UHHH I'd pick the friggin' OCEAN!
AHHH!
Snakes... pale
;shivers;
No no no.
NOT for me
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hidingbehindmysmile
*~Sherrie~*
Superfan
avatar

Number of posts : 706
Age : 41
Location : JSSville, Indiana
Registration date : 2007-01-06

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Fri Mar 02, 2007 3:39 pm

victoria wrote:
Ohhhh I bet you that one PARTICULAR soul would having you RUNNING into the ocean!
HAHAH
lol!
The fish won't attack youuuu. I PROMISE :]
Uhhhh let's see... ocean? Or snakes?
Ocean or snakes?
UHHH I'd pick the friggin' OCEAN!
AHHH!
Snakes... pale
;shivers;
No no no.
NOT for me


Ugh! I don't like snakes either but, I can run faster than they can slither but I can't swim faster than those slimy things in the ocean No I held a snake once..oh yes I did, it was a python. I was scared to death the whole time too lol! My brother assured me it was a gentle snake Rolling Eyes

I'm not getting in the ocean, I don't care if that person told me to, I never do what I'm told. Wink

Did I tell you we have copperheads here? We do. pale

So..uhh..when do you want to come and visit? I'm sure the copperheads won't attack you Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nascargirl76
victoria
Talisman
avatar

Number of posts : 425
Location : Los Angeles, CA
Registration date : 2007-01-05

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Wed Mar 07, 2007 1:56 pm

Snakes I swear are my biggest fear...
AHH.
Definitely DON'T like snakes.

HAHHA.
I guess I should just give up on trying to get you into the ocean, huh?
Razz

I miiiight be going over to Indiana in August to help my best friend move into her dorm!!!!!!!!
Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/hidingbehindmysmile
*~Sherrie~*
Superfan
avatar

Number of posts : 706
Age : 41
Location : JSSville, Indiana
Registration date : 2007-01-06

PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   Wed Mar 07, 2007 9:28 pm

HA HA HA! So, truce? I won't make you go into the woods where the copperheads are and you won't try to make me go into the ocean w/ those creepy things! Very Happy

Ugh, it's hotter than hell here in August! August sounds pretty good right now while I'm freezing my buns off! Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nascargirl76
Sponsored content




PostSubject: Re: The Java JSS Coffee House 2/13/07   

Back to top Go down
 
The Java JSS Coffee House 2/13/07
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» JAVA v ARROWS: MOONSHOT CENTRE, NEW CROSS, SE LONDON. 1987
» Java Nuclear Hi-Powa: Stonebridge Park. 1987 (feat. Cutty Ranks!)
» Graphic Superpower v Java: 1989
» Killamanjaro: House Of Leo
» Java v Motivate: Wolverhampton. 1988

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Jeff Scott Soto Forum :: OTHER SUBJECTS :: Other topics non related to JSS-
Jump to: